Kombi viadal élesben.Tedd fel a kezed és szurkolj!

Aréna. A tömeg zaja és pattogatott kukorica illata lengi be a teret. Mindenki izgatott vajon ki lesz a bajnok, ki nyeri el a nézők és a tesztelők tetszését. Megcsodálhatjuk a kombik mestereit, és együttesen kiválasztjuk, hogy ki lesz a király. Ma minden számít, a külső, a design, a belső tér, a tudás, a funkciók. Ezen jellemvonások alapján választjuk ki, hogy ki A KOMBI! Hajrá!

– Hölgyeim és Uraim! Íme a sztár kombik. Elsőnek a Hyundai i40cw blue 1.7 CRDi modellt üdvözölhetjük. Csapott tetejével, elegánsan gördül be a köztudatba és lazán zsebeli be a tapsokat! Ő a legfiatalabb még kezdő, de annál nagyobb lelkesedéssel bír. Adjuk meg neki, amit akar!

– Érkezik a TOYOTA Avensis sportkombi 2.2 D-4D nagy üdvrivalgások közepette. Megérdemli, hiszen a mezőnyben ő a legnagyobb, méreteivel tekintélyt követel. Üzleties, elegáns megjelenésével magabiztosságot tükröz.

–  Már itt is van a RENAULT Laguna Grandtour Energy dCi 150. Komótosan gurul be az arénába, ő az idősebb korosztályt képviseli, de azt kell mondjam jól tartja magát. A régi „motorosok“ között ő az aki még a fiatalabb versenytársakkal is képes harcba szállni.

-Az OPEL Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI a következő. A külseje tökéletes, letisztult, de annál inkább szerethető. Egy biztos választás, amivel nem nyúlhatunk mellé. Tapsot neki is!

– Szokásos formáját és magabiztosságát hozza a FORD Mondeo Turnier 2.0 TDCI. Egyszerűbb vonlak, könnyed kialakítás, ez minden amit adhat de tudja jól, hogy sok embernek ő kell.

-A MAZDA6 sportkombi 2.2 Skyactiv-D sportos, állatias megjelenésével, szinte ’beugrik’ a többi autó közé, könnyed, energikus és várja a kihívást. Nem tudsz nem rá figyelni, szinte magával ragad.

Kezdődhet a mustra!

Az elsődleges tesztek során a fogyasztás nagyságában a TOYOTA Avensis sportkombi 2.2 D-4D 6.7-es értékével vezet. Az OPEL Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI és a FORD Mondeo Turnier 2.0 TDCI fej- fej mellett halad 6.4-el. A Hyundai i40cw blue 1.7 CRDi 6.0 –es átlaggal rukkol elő, melyet a RENAULT Laguna Grandtour Energy dCi 150, 5.9-es fogyasztása követ. A legköltséghatékonyabb fogyasztással a MAZDA 6 estate 2.2 Skyactiv-D nyerte a kört 5.4-es átlaggal. Szép volt!

A csillogással, tisztasággal a menő vonalakkal nincs probléma, de lássuk, mi van belül. Az ajtók és a csomagtartók kinyílnak, a tömeg ujjong, mindenki a saját kedvencét bátorítja. A TOYOTA Avensis sportkombi 2.2 D-4D konzervatív vonalai mögött remek mérnöki tudás rejtőzik, erre szemmel láthatólag nagyon büszke és arra is, hogy kényelmesebb mint ellenfele az OPEL Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI. Ennél a modellnél kicsi a belső tér és a csomagtartó is, ellenben kiemelhető az OPEL Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI könnyed vezethetősége és a műszerfal világításának játéka. A Hyundai i40cw blue 1.7 CRDi csapott tetejét belsőleg nagy utastérrel kompenzálja, megérdemel pár jó pontot ezért az optikai trükkért. A RENAULT Laguna Grandtour Energy dCi 150 szeretné a családok szavazatait elnyerni, belső tere és csomagtartója erre tökéletes is, hátsó ülései lehajthatóak, így egy hatalmas teret kapunk. Ezt a nagyságot múlja felül a FORD Mondeo Turnier 2.0 TDCI kombi csomagtartója, műanyag sínjeivel könnyítve meg a szállítani való dolgok mozgatását. A MAZDA 6 estate 2.2 Skyactiv-D belső nagyságban a középmezőnyben halad. Kimondhatjuk, hogy talán ez a legnehezebb kör, itt a kényelem és a dizájn a döntő, míg van aki a kihasználhatóságra voksol, más a műszerfal kialakítást nézi elsődlegesen.

A lóerő, amit ma még szemügyre veszünk hiszen ez fontos egy autó életében. Az az OPEL Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI viszi a pálmát ebben a körben 160-as értékkel, melyet a MAZDA 6 estate 2.2 Skyactiv-D, a TOYOTA Avensis sportkombi 2.2 D-4D és RENAULT Laguna Grandtour Energy dCi 150, 150-lóerővel követ, a FORD Mondeo Turnier 2.0 TDCI 140-et tud felmutatni, míg a Hyundai i40cw blue 1.7 CRDi 136-os értékével az utolsó. Osztanak, szoroznak, itt is megvannak a pontozások.

Lassan a körök a végéhez érnek, az extrákat még áttekintik, de a MAZDA 6 estate 2.2 Skyactiv-D egy titokkal rukkol elő, az utolsó pillanatban mutatja be azt a technológiát, amivel a versenyben nyertesként, tökéletes magabiztossággal és nyugalommal távozhat. Ez a Skyactiv technológia. Ezzel a rendszerrel a lehető legtöbb üzemanyagot a jármű hajtására fordítja, a fedélzeti fogyasztókat a kondenzátorban tárolt elektromos töltéssel táplálja, így csökken a fogyasztás, az autó könnyed, légies lesz. Az arénában síri csend támad de a döbbenetet felváltja az üdvrivalgás.

A versenytársak gratulálnak, ezzel nem számoltak. A MAZDA 6 estate 2.2 Skyactiv-D lett a nyertes új Skyactiv technológiájával, ami mindenkit lenyűgözött. Kevesebb fogyasztás, könnyű autó, könnyed vezetés, biztonságos belső környezet, fiatalos dizájnos külső, ma Ő a tuti befutó.

 

Tölts el egy kis időt a győztessel! Mazda6 Skyactiv tesztvezetés!

Hozzászólások