Mazda CX-5 – Férfias játékok!

Gondoltam egyet és mondtam a haveroknak, hogy jó lenne elmenni a hétvégén fiú bulit tartani.

mazda_cx_5_2013_wallpaper_2-1280x1024

Otthon a csajok persze nem örültek, de aztán elmagyaráztam a tervet és belenyugodtak, talán még egy kis kedvet is kaptak a pár napos egyedül léthez (barátnők, sorozat, sütemény). Megmondom őszintén, hogy a hétvégének nem csak a haverösszetartó ereje volt a fontos számomra, hanem hogy teszteljem is az új járgányom. A fiúk totál odalesznek érte, ehhez nem fér kétség. Az új barátom: Mazda CX-5 utcai terepjáró. Az ott alvós bulit Budapesttől jó messze terveztem, hogy a srácok is élvezhessék az autó nyújtotta élményeket. Péntekre kivettünk egy szabadnapot és gálánsan felajánlottam, hogy mindenkiért elmegyek. Volt nagy csodálkozás, mikor begurultam a Mazda CX-5 terepjárómmal. Nem akartak hinni a szemüknek, és csak úgy szóródtak rám a kérdések, hogy mit tud, hogyan és persze mennyiért. Megbeszéltük, hogy Sopronig felváltva vezetjük az autót és mindenki beszámol a tapasztalatairól, utána pedig megmondom az árat. 🙂 Gondoltam egy kis baráti tesztvezetéssel ütjük el az időt.

Külsőre mindenkit magával ragadott az autó. Mint valami jó kereskedő regéltem a tulajdonságairól, a skacok csak hallgatták és telefonjukkal képeket készítettek. – ‘KODO – A mozgás lelke’ design az, amit alkalmaz a Mazda. A KODO designt a természet ereje, szépsége és mozgása ihlette, és az életerőt és az aktivitást sugározza. –meséltem a külső megjelenésről. A fiúk türelmetlenségét látva engedtem, hogy beüljenek. Igazi pasi élmény, a söröket a táskákkal együtt a csomagtartóba tettük és belevetettük magunkat a ’KODO’ belső világába. Bőrülés, átlátható tiszta műszerfal, (mégis minden kézre esik), kényelem és belső tér, ami minket várt. A tesztvezetés megkezdődött, engem már a kormányhoz sem engedtek. Gyorsulás, száguldás, fékezés jellemezte utunkat, elmeséltem, hogy ennek az autónak van egy különleges tulajdonsága a Skyactiv technológia. A padlólemez, a motor, a futómű és a váltó, már mind e szerint a rendszer szerint készültek. Csak néztek nagy szemekkel, de felvázoltam a tulajdonságokat, amely a hatékony üzemanyag takarékosságra hivatott. E mellett a fejlesztés célja még az is volt, hogy a fogyasztás 30%-al csökkenjen, és hogy az autó könnyebb és könnyedebb legyen. Ezt persze mindenki érezte a vezetésnél, még viccelődtek is, hogy mintha nem lenne alattunk autó, csak száguldunk úgy, ahogy vagyunk. Mondanom sem kell, hogy én egy másodpercet sem vezettem. Elértük Sopron határát én meg a célomat, lenyűgöztem őket, és a legjobb az volt, mikor mindenki azt mondta ’Egy ilyen kell nekem’! Ja és az árát meg sem kérdezték! 🙂

JELENTKEZZ MOST TESZTVEZETÉSRE

 

Hozzászólások