Piros pont a „KODO” stílusnak

A prédájára ugró vadállat energiája magával ragadta a 37 fős zsűrit. Nem volt kérdés, hogy a díj a Mazdáé lesz.

 

Kilenc szempont szerint értékelték a „versenyzőket”, az új Mazda6 formatervezési innovációival győzte meg a döntéshozókat. A „KODO- A Mozgás Lelke” dizájn egy erős határozott fellépést és agilitást kölcsönöz a Mazda modelleknek. A tervezőknek az volt a célja, hogy az autót megfigyelők érzékeit felkeltsék, arányaival és kiegyensúlyozottságával vágyat érezzenek arra, hogy beüljenek és vezessék.

A red dot díj egyike a legnagyobb nemzetközi elismerésnek. dizájn-koncepció és kommunikációs dizájn kategóriában osztják ki. Az új Mazda6-ot a „red dot díj terméktervezés 2013” kategóriában 54 ország 1865 gyártójának 4662 pályázata közül választották elsőnek és a díjat a vállalat július 1-én veheti át az esseni Aalto Színházban. A modell megérdemelt privilégiumként viselheti a világon mindenhol elismert, kiemelkedő formatervű termékeket jelző red dot jelvényt.

Az új Mazda6 nemcsak nemzetközi szinten, hanem hazánkban is sikereket arat. A hazai forgalmazás megkezdése óta a felső-középkategóriás autók szegmensében 6,9%-ot (forrás: Datahouse Kft.) ért el, ezzel a hatodik legkedveltebb cégautó. Az autót vásárlók fele-fele arányban választják a benzin- ill. dízelmodelleket, többnyire Sedan karosszériával, Meteor ezüst színben, a legfelsőbb felszereltségi szinten (Revolution), amely tartalmazza Skyactiv technológia újításait, az i-ELOOP fékerőenergia-visszavezető rendszert, valamint az i-Activsense rendszereket, melyek segítségével az autó biztonságosabban és teljes kényelemben vezethető.

Ismerd meg Te is közelebbről a győztes dizájnt!

 

Hozzászólások