Magyarországon járt a Kia EV6

A Kia márciusban mutatta be legújabb modelljét, a Kia EV6-et. Az EV6 a Kia első, kizárólag elektromos hajtásúra tervezett modellje az új E-GMP padlólemezre épül.Az új Kia EV6 mindenben túlszárnyalja a Kia korábbi elektromos modelljeit: hatótávban, töltési sebességben és teljesítményben is.

Az EV6 hatótávja több, mint 510 km és ultragyors töltéssel kevesebb, mint 4,5 perc szükséges a 100 km-es hatótávhoz, továbbá kevesebb, mint 18 perc alatt tölt fel 10%-ról 80%-ra. Lenyűgöző gyorsulásával a csúcsverzió akár 3,5 másodperc alatt éri el 0-ról a 100 km/h-s sebességet, végsebessége 260 km/h. A modellről bővebben ide kattintva olvashat. Az árlistát ide kattintva tekintheti meg.

A Kia EV6 ára állami támogatással és Kia támogatással 13.490.000 forintról indul. Az alap felszereltség, az EV6 light kisebb akksival 400 km-es hatótávval rendelkezik. A 13.490.000 forintos vételárért egy magasan felszerelt elektromos autót kapunk vezetést támogató és biztonsági rendszerek sorával, a legmodernebb technológiával felszerelve.
Az új Kia EV6 most Magyarországon járt, így megcsodálhatta az autós közönség az előszériás modellt. Első benyomásként azt a visszajelzést olvashatjuk, hogy élőben sokkal nagyobbnak tűnik a crossover modell, mint ahogy az a képeken látszik. A modell 4860 mm hosszú, 1880 mm széles és 1550 mm magas, tengelytávja 2,9 m. A modell többféle hajtáslánccal, hátsó kerékhajtással és összkerékhajtással is elérhető lesz. Többféle felszereltségi szinttel elérhető: EV6 light, plus, GT-line, GT. A kis akkumulátorral szerelt változat 170 le és 350 nm leadására képes, míg a csúcsmodell 585 lóerős és 740 Nm leadására képes.
Az új Kia EV6 rendkívül sokoldalú, a vehicle-to-load funkciója lehetővé teszi, hogy más autókat, tárgyakat (pl porszívó) elektromos árammal lásson el, így akár áramforrásként is használható. A motorfék, energia-visszanyerő rendszer erősségét hat fokozatban lehet állítani, így akár az „egypedálos”, i-Pedal vezetési mód is elérhető, ilyenkor a gázpedál elengedésével teljesen megállásig lassítja az autót. Az utastér újdonsága a 12,3 colos a középkonzol tetején és a kormány mögött végigfutó ívelt, nagy felbontású kijelző. A kormány mögött az AR UHB kijelző a szélvédőre vetíti a legfontosabb információkat, hogy ne kelljen levenni szemünket az útról, így még biztonságosabbá teszi az utazást. A szélvédőn megjelennek a biztonsági figyelmeztetések és a navigáció adatai is.
Kérjen ajánlatot, legyen az első EV6 tulajdonosok között!

Galéria:
Külső:


Belső:

Hozzászólások