Arculatának átalakulásaként új logót és szlogent mutatott be a Kia 2020. január 06-án.
Az új logó dinamikus, ritmusos és modern lett, a szimmetria és az emelkedés jellemzi. A márka új szlogenje a „Movement that ispires” a logóval kiegészítve szimbolizálja a Kia új céljait és elkötelezettségét. Ahogy azt idén is megfigyelhettük, az autópiac rendkívül gyorsan változik és ehhez a Kia kiemelkedően alkalmazkodott hibrid, plug-in hibrid és elektromos modelljeivel. A gyártó célja, hogy a jövőbeli innovációk vezető szereplője legyen.
Az új logó bemutatása közben új Guiness rekordot állított fel a Kia: „a legtöbb egyszerre, egy helyen tűzijátékot kijövő, vezeték nélküli drón” világrekordját döntötte meg a 01.06-án tartott bemutató show alkalmával a koreai Incheon városban.
Január 15.-én újabb bemutatóval készül: az új márkastratégia részleteit, a gyártó új céljait, filozófiáját fogja bemutatni.
Íme egy kis videó a bemutatóról: