Felébredt az alvó Óriás

MT1

Régvolt, amikor egy új Yamaha ilyen izgalmat váltott ki az emberekből.

MT 09: Három henger, 115 Le. Volt már három hengerese a Yamahának a XS 750 és XS 850.De ez valami Új.
A Yamaha tesztnapot szervezett a kereskedőknek és mindenki kipróbálhatta az MT09-et.
Tóth Zoli „Totti” instruktor érthetően elmondott mindent a motorról és a pályáról.
Sötét belső, szórakoztató külső!!
Yamaha nagyon lelkesen hangsúlyozza, hogy az MT-09 képviseli a „sötét oldalt” Japánból. Megvan a saját karaktere és a lelke, miközben továbbra is magában foglalja a minőséget és megbízhatóságot.
A vezetési pozíció hagyományos naked bike-os, széles kormány, alacsony lábtartó, kényelmes üléspozíció. Kicsit oldalra kitolt műszerfal. Kis nézelődés és akkor feltűnik az új „funky” ami valójában egy három állású kapcsoló. Ha nem figyelsz és az A módban indulsz, megjegyzed egy életre, óvatosságra van szükség.
Nagyon jól adagolható gázreakció a B-módban, mindennapi használatra kitűnő. A Kakucsring szűk fordulóin szinte észrevétlenül lehet átrakosgatni.

A bátrabbak A módban is motoroztak vele a pályán kívülállók nagy örömére.
Nehéz megmondani, hogy mi teszi a MT09-et annyira jó motornak. Ez egy csodálatos keveréke a kezelésnek, teljesítménynek és a karakternek. Megmosolyogtat minden utazást.
És az ára!! Tóth Zolit kérdeztük mire tippel? 2 900 000 körülinek mondta, de a 2 400 000-es árra rácsodálkozott.
Tehát motorra, akarom mondani MT09-re fel.

Hozzászólások