Frissítés a Kawasakinál

Megújult a Kawasaki két krosszmotorja. A 250-es és 450-es kategória két modellje újjászületett. 

 

KX250F

Első ránézésre, mintha alig nyúltak volna hozzá, de tulajdonképpen szinte minden részén változtattak valamit. A versenyzői visszajelzéseket és a konkurens gyártókat figyelembe véve átnézték és javították a hibákat, ott finomítottak ahol csak lehetséges.

 

 

 

Az egyik legfontosabb változást a Launch Controlban igéri a gyártó. Az AMA-ban szerzett tapasztalatokkal bővítették a rendszert, ami 2014-től elérhető az új 250F-ben. A rajtprogram a harmadik sebességbe történő váltáskor automatikusan kikapcsol.A következő komoly változás a futóművet érinti. Hatékonyabbá akarták tenni az “első- és közép” tartományokban a rugóstagot, csillapítását a mérnökök így a 2011-ben bemutatott SFF (Separate Function front Fork) 2 típusát építik a motor elejéb,e ezzel is jobb kezelhetőséget és visszajelzéseket ígérve. A hátsó Uni-Trak gátló állítási lehetőségeit is átdolgozták, hogy összhangban legyen az első gátló nyújtotta többlettel, valamint bevezették a Kashima Coat bevonat használata is.

Minimálisan, de érintik a változások a vázat és az üléspozíciót a pontosabb irányíthatóság jegyében. Renthal kormányt és új főfékhengert is kap KX250F. A motor maradt a 4 ütemű 249 cc vízhűtéses, dupla injektoros. A DFI plug and play csatlakozónak köszönhetően a motor hangolása gyorsan és könnyen megoldható. Az ECU három alapvető programot ismer, ezek a normal, lágy és a kemény. A negyedikpedig a már ismertetett Launch Control funkció

 

 

 

 

 

 

KX450F

A nagytestvér is büszkélkedhetett a felfrissített tudású Launc Controllal. De nála a legfontosabb újdonság a PSF (Pneumatic Spring Fork) alkalmazása.

Szélesebb körű és jobb beállításokat ígér a gyártó és természetesen itt is alkalmazták már a DLC (Diamond-Like Carbon) borítást ami a belső villa csöveinek külső felületén csökkenti a súrlódást. Átdolgozták a hátsó Uni-Trak gátlót és alkalmazták a Kashima Coat technológiát is. DFI programozhatóság, gyorsan és egyszerűen. Három alapbeállítású gyújtástérképpel: Standard, Hard, Soft. A DFI kapcsolókészülék felhasználásával a motoros kiválaszthatja a pályának legmegfelelőbb térképet. A 4 tűs kapcsolókészülék csatlakoztatásával lehet aktiválni a megfelelő térképet. Mindhárom térkép programozható a FI kalibráló készülék segítségével. Mindezen funkciók most kibővültek egy negyedik lehetőséggel, a Launch Controllal.

 

 

 

 

 

 

 

forrás:motorinfo.hu

Hozzászólások