Íme a Kia Niro Plus

A Kia több mint egy autógyártó, magát „fenntartható mobilitási megoldások szolgáltatójának” is nevezi, nem hiába. A Kia a közelmúltban bemutatta az első PBV (purpose-bulit vehicle) járművét, melyet kifejezetten egy bizonyos feladatra terveztek. A modell az első generációs Kia e-Niro újabb változata, a Kia Niro Plus nevet kapta és kifejezettem a személyszállításra alakították ki.

A Kia első Purpose-built Vehicle járműve, a Kia Niro Plus

A Kia Niro Plus a korábbi, e-Niro modellnél 1 cm-rel hosszabb és 8 cm-rel magasabb, így nagyobb utastérrel is rendelkezik a Niro Plus. Két változatban lesz majd elérhető a Kia Niro Plus: személyfuvarozásra tervezett és taxis verziókban. Az általános személyfuvarozási verzió Dél-Koreán kívül is elérhető lesz, magánszemélyeknek készül, akik rekreációs vagy üzleti célból, például utazásmegosztáshoz használnák a járművet. Ebben a változatban kizárólag a méretet módosították, hibrid és plug-in hibrid meghajtással is elérhető lesz.

A nagy méretű, integrált kijelző javítja a vezető kényelmét és biztonságát.

A taxis változat kizárólag Dél-Koreában lesz elérhető. Az integrált többfunkciós kijelző javítja a sofőr kényelmét és biztonságát. A kijelzőn és az infotainment rendszerben minden olyan információ megtalálható, amely segíti a sofőr munkavégzését, ilyen például a navigáció, a taxióra, a digitális tachográf és a hangfelismerés. A hátsó ülések párnázatát és az ajtók kárpitozását vékonyabbra cserélték, így tovább növelve a helykínálatot. A hátsó ajtókeretbe kapaszkodókat szereltek és a hátsó ajtópaneleket fényvisszaverő elemekkel látták el.

Dél-Koreában csak flottaautóként (könnyen takarítható utastér, előkészítés a taxaméter számára, stb.), villanymotoros hajtással kínálják majd a Niro Plus-t, az exportpiacokon – azt nem árulták el, melyek ezek – kínálják majd a normál személyautó változatot, amelyhez plug-in és öntöltő hibrid hajtás is az ügyfelek rendelkezésére áll.

Galéria:

Hozzászólások